مقالات
آینهها: ژست نگاه در سینمای کیارستمی - چاپشده در شمارهی دوم Fireflies (تجدیدچاپ به صورت آنلاین در Fandor)
به آن پایان دست نزنید: در مورد سکانس پایانی طعم گیلاس
برسون همچنان به عنوان یک مسئله: بحثی در تفسیرهای متفاوت سینمای برسون
پرترهنگار آیههای زمینی: در مورد کتاب پول (برسون) نوشتهی کنت جونز
«تن»هایانی در شُدن: سینمای برادران داردن
حرفه، منتقد: در بزرگداشت کارنامهی نقادی ایرج کریمی
در دفاع از نقد منفی
رقص روی آتشفشان: نگاهی به کتاب قاعدهی بازی نوشتهی ویکتور پرکینز
روزی کامل: گزارشی از مراسم بزرگداشت کریستین تامپسون
سینهفیلی ایران: میان رئال و سوررئال - نوشتهشده به همراه آزاده جعفری برای Reverse Shot و ترجمهی فرانسهی آن در شمارهی اول La Septième Obsession
شنیدن وزش باد در میان درختان: سینهفیلی و آکادمیسم
طعم خوش هفتادسالهبودن: در بزرگداشت کارنامهی نقادی جاناتان رزنبام
به آن پایان دست نزنید: در مورد سکانس پایانی طعم گیلاس
برسون همچنان به عنوان یک مسئله: بحثی در تفسیرهای متفاوت سینمای برسون
پرترهنگار آیههای زمینی: در مورد کتاب پول (برسون) نوشتهی کنت جونز
«تن»هایانی در شُدن: سینمای برادران داردن
در دفاع از نقد منفی
رقص روی آتشفشان: نگاهی به کتاب قاعدهی بازی نوشتهی ویکتور پرکینز
روزی کامل: گزارشی از مراسم بزرگداشت کریستین تامپسون
سینهفیلی ایران: میان رئال و سوررئال - نوشتهشده به همراه آزاده جعفری برای Reverse Shot و ترجمهی فرانسهی آن در شمارهی اول La Septième Obsession
شنیدن وزش باد در میان درختان: سینهفیلی و آکادمیسم
طعم خوش هفتادسالهبودن: در بزرگداشت کارنامهی نقادی جاناتان رزنبام
طنین همیشهی مرگ: جستجوهای روایی رنه پیرامون «زمان»
فیلم خودت را بساز: بحثی کوتاه در مورد سینمای معاصر ایران
قاب: رهایی یا محدودیت؟
کریس مارکر: نوشتهی آندره بازن
لوسین کستینگ-تیلور: نوشتهی اسکات مکدانلد
مارن اده: نوشتهی کنت جونز
موتاسیونهای سینمایی: معرفی کتاب
ناروایتها
ناروایتها (۲) (+ یک پاسخ + پاسخی بر پاسخ)
نقادی در برابر آکادمیسم: مقالهای از تگ گالاگر
هو شیائو شین کیست؟
فیلم خودت را بساز: بحثی کوتاه در مورد سینمای معاصر ایران
قاب: رهایی یا محدودیت؟
کریس مارکر: نوشتهی آندره بازن
لوسین کستینگ-تیلور: نوشتهی اسکات مکدانلد
مارن اده: نوشتهی کنت جونز
موتاسیونهای سینمایی: معرفی کتاب
ناروایتها
ناروایتها (۲) (+ یک پاسخ + پاسخی بر پاسخ)
نقادی در برابر آکادمیسم: مقالهای از تگ گالاگر
هو شیائو شین کیست؟
نظرات
ارسال یک نظر